تهران کسب
تهران کسب

آشنایی با اپلیکیشن Movee؛ عکس‌ها را زنده کنید

اگر صاحب یک پیج اینستاگرامی هستید و می‌خواهید زیباترین استوری‌ها را داشته باشید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. Movee هر آنچه برای جان دادن به تصاویر مرده و بی‌تحرک احتیاج دارید را در اختیارتان می‌گذارد و تخصص آن در ارائه فیلترهاست.

اپلیکیشن ویرایشگر عکس Movee برای پلتفرم اندروید منتشر شده و کلکسیون جذابی از فیلترها را تدارک دیده است؛ فیلترها و افکت‌های پویایی که بعضی‌هایشان به عکس‌ها جلوه قدیمی و نوستالژیک می‌دهند و بعضی دیگر جلوه مدرن و تکنولوژیک.

فیلترهای اپلیکیشن بیشتر از 50 مورد را شامل می‌شوند. نوستالژیک‌ترین‌هایشان به عکس‌ها جلوه ویدیوهای VHS می‌دهند و بعضی فیلترهای دیگر، حالت اعوجاج تصویری و گلیچ و انواع نویز را روی عکس‌ها القا می‌کنند. با این حساب تقریبا می‌توان گفت که Movee به اپلیکیشن Glitch Photo Editor شباهت دارد، هر چند یک سری فیلترها اختصاصی خودش هستند.

اپلیکیشن Movee

به طور مثال، تعدادی فیلتر Movee صرفا برای تغییر بک‌گراند تصاویر شما طراحی شده‌اند. کافیست در ادیتور، سوژه اصلی (مثلا سر و تنه یک شخص) را در عکس جدا کنید تا بتوانید پس‌زمینه ثابت آن را با یک آسمان فانتزی پرستاره یا نورهای رقصان و جذاب جایگزین کنید. خوشبختانه به لطف ادیتور ساده و سرراست Movee و ابزار پاک‌کن قدرتمند اپلیکیشن انجام این کار وقتی زیادی از شما نمی‌گیرد.

با Movee می‌توانید انواع تصاویر ثابت (فرمت‌های JPEG و PNG) را به خروجی‌های متحرک mp4 تبدیل کنید یا مستقیما آن‌ها را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ضمنا به محض ورود به اپ، یک تایملاین از پست‌های استفاده‌کنندگان از Movee هم برایتان نمایان می‌شود که می‌توانید میان پست‌ها بچرخید و ایده بگیرید و این ایده‌ها را در طراحی‌های خودتان پیاده کنید.

خوشبختانه اپلیکیشن رایگان است اما مثل هر اپ رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دیگر، دسترسی به تعدادی از فیلترها را برایتان قفل کرده. با این حساب توصیه می‌کنم حتما نسخه کامل و آنلاک اپلیکیشن را استفاده کنید که از همان اول کار به تمام کلکسیون بی‌نظیر اپ دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Movee شاید در میان نمونه‌های مشابهش بهترین نباشد، اما شکی نیست برای کسانی که استوری‌ها و پست‌های زیبا و خاص می‌خواهند ابزاری فوق‌العاده کاربردی به شمار می‌آید. اگر دوست دارید به عکس‌های ثابت‌تان جان بدهید و از آن‌ها یک تابلوی نقاشی زنده بسازید، برای دانلود نسخه رایگان Movee می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *